Bintang Bintang: saya perlukan dia

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
02:04 | 0 Cloud(s)
saya perlukan dia

hari demi hari ... waktu demi waktu ... berseorangan menenangkan hati yang sedang kesepian ,kesunyian,kesedihan :')

sayang : awak dah mengubah segala-galanya dalam hidup saya,awak ubah saya jadi orang yang berani,awak ubah saya menjadi seorang yang penyabar dan tabah ,awak ubah  saya menjadi orang yang lebih berfikiran matang  .. awak ,saya suka awak ..even kita terlalu jauh tetapi hati saya ?rase dekat dengan awak ..bila awak pergi dan cube melarikan diri awak dari saya ,hati saya hancur ,patah semangat dan awak kembali balik dalam hidup saya untuk memberi semangat kepada saya ..perasaan ny kuat untuk awak ,... first first saya luahkan perasaan pada lelaki iaitu awak :) 

berulang kali saya meluahkan perasaan ini pada awak ,tapi respon awak tetap sama ,dan jawapan awak *saya benci cinta* awak tahu tak perasaan saya time tuh ? menangis lagi , saya cuba pertahankan perasaan saya suka pada awak ,tapi tak berjaya saya inginkan awak selalu ada didalam hati saya ,susah saya nak pendamkan ,pendam ini terlalu sakit dan pedih ..

pernah sekali awak panggil saya "sayang" ,Ya Allah hati saya berdebar debar ,tersenyum dan berkata dalam hati "Dia Aku Punya" ,tetapi kembali menangis bila fikir yang awak sudah benci pada cinta ,kenapa awak ? kenapa ? kenapa awak benci pada cinta ? berilah saya peluang untuk menunjukkan perasaan saya yang terlalu ikhlas pada awak ,saya ikhlas menyayangi awak ..seriously :/

saya terfikir .. awak ker cinta yang tengah saya mencari ? awak ker cinta terakhir saya ? perasaan ini masih mengharapkan awak walaupon awak kata berhenti mengharapkan saya.. percakapan saya melalui hati yang benar ,saya takkan tipu pada diri saya ,segalanya saya sudah berkata saya amat mencintai awak ..mungkin ini terlalu awal ,tetapi hati ini tetap kuat awak ,tetap menginginkan awak ...
setiap solat yang saya lakukan awak ada dalam doa saya ,doa itu semoga Allah membuka pintu hati awak untuk saya yang sedang menunggu awak sayang .. biar lah orang nak kata apa ,saya ni tergila gila kan awak kea , ape kea , biar lah saya tak kesah ,saya menyayangi awak dengan ikhlas .. 

kakak saya selalu mengingatkan saya agar terus bersabar dan terus berdoa ,insyallah allah akan bukak kan hati awak yg keras tu , hari hari menangis kerana awak ..hmmmpp :/ kenapa saya sayang awak ? awak buat saya jatuh cinta dengan awak ,walaupon percakapan awak kasar tapi bagi saya percakapan awak tuh sesuatu yang unik dan sentiasa membuat saya tersenyum , satu hari awak menyanyikan saya sebuah lagu yang dulu saya suka mendengar ,bila awak nyanyikan untuk saya ,alangkah indahnya dunia saya ...

tetapi bila saya mengulangi perkataan saya yang "saya sayang awak" awak kembali hilang .. hurmm saya merindui awak cinta ,saya mencari alasan untuk buat awak kembali berkawan dengan saya ,bila berjaya saya tersenyum kembali ,tetapi berkawan yang berbeza ,saya rasa malu pada awak ,saya malu kerana baru pertama kali cinta saya ditolak ,saya sabar dan terus bersabar walaupon sungguh menyakitkan saya tetap tabah ..

saya tak pernah terfikir nak permainkan perasaan ,saya tak pernah fikir nak sakitkan hati awak ,saya ikhlas awak ,saya ikhlas ,percayalah sayang .. yang boleh saya katakan UHIBBUKI FILLAH :) ...........

Ya Allah,jika yang engkau ciptakan dia untuk mengisi kekosongan ini,sampaikanlah kepadanya 
Jika dia adalah yang terbaik dalam hidupku dan agamaku,maka permudahkanlah jalan ini ke sana
Jika dialah yang tertulis untuk menjadi teman hidup dan matiku,panjangkanlah hubungan ini serta ikatan ini hingga ke akhir hayat :)

0 Comments:


Post a Comment