Bintang Bintang: Wossup !

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
05:53 | 1 Cloud(s)
Wossup !

ASSALAMUALAIKUM.......
Dimulakan dengan bismillah. Disudahi dengan alhamdulillah. Huhuhu Hai para pembaca ku yang senget. Hehehe apa khabar mu disana ? Adakah sihat belaka mu di sana ? Hihihi
Okay fokus ........
Dalam 2/3 hari ni aku asyik rasa tak sedap hati je. Mybe sebab interview esok tu kot. Huhuhu berdebor rasa hati ni. Hohoho
Okay aku tak serius lagi. Main main je ni. Bendanya aku tak nK cerita pasal tadi tu. Nak cerita pasal lain.
By the way. Thanks a lot because sudi baca entry blog aku yang tak seberapa ni. Sejak aku meninggalkan zaman zaman fesbuk,blog dan lain lain. Ramai dah lupakan aku. Mungkin la. Tu je yang aku rasakan. Lagi pun zaman zaman blog ni dah tak famous sgt. Sebab biasa la dunia semakin maju. Dah makin banyak laman sosial yang boleh dorang luahkan perasaan. Tapi kebanyakan laman sosial yang banyak tu masih tak boleh nak lawan blog ni. Aku ingat lagi. Tahun 2011.  Blog la paling famous sekali. Lagi lagi aku la salah seorang pengedit  blog cantik. Cehh bangga betoi aku ni. Hahahaha.
Sebab apa tau. Aku buat semua tu takde mintak duit. Sebab kebanyakan, pengedit blog cantik semua mintak duit. Ingat lagi. Aku on je fesbuk berlambak sent inbox mintak tolong editkan blog dorang. Sebelum tu aku takde niat pun nak tolong dorang editkan blog dorang tu. Biasalah aku ni kedekut orang ny. Hohoho.  First aku editkan blog akak aku. Dah cantik semua. Dia pi promote. Semua la berebut mintak. Eceh cerita gempak gila. Padahal tak banyak pun. Hahahaha. Haaaa sejak aku hilang tahun 2012. Terus blog ni kurang peminatnya. 

Aku bukan nak cerita pasal ni. Ek elehhh!!! 
Okay okay. ..
Aku punya kawan. Kawan yang gila gila. Hehehehe
Even baru baru je kenal dengan dorang ni tapi the best. Aku harap korang hargai pujian aku. Hahahahaha. Tak ikhleh !
Pada topik yang bawak aku kenal dengan angel. Adnansempit. Aja. Citi. Ayep. Anna. Lagi sape aku dah lupa nama. Hahaha. Korang the best k. The best wohhhh. Korang dah macam adik beradik aku dah rasanya. Harap persahabatan kita takkan jadi setengah jalan. Berpanjangan hingga ke akhir hayat.  Macam spongebob dan patrick  . Hehehehe.

Doakan aku ye utk interview esok. Sangat gementar.  Dan pada awak ijat. Doakan saya ye esok.  Muahhhh.
K sebenarnya cerita yg aku nak cerita tu pendek je. Explain benda lain yang banyak.    Hehehehe

K wassalam :')

1 Comments:

Anonymous basekalll said...

comel blog hang


Post a Comment