Bintang Bintang: I'm not the best

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
05:35 | 0 Cloud(s)
I'm not the best

Assalamualaikum.
Hai ..............
Dengan keadaan lemah. Aku tak tahu nak cerita kat mana lagi.
Mungkin yang berlaku hari ni adalah datang dari salah dan silap aku sendiri yang hanya pentingkan diri tak fikir perasaan orang lain. Aku memang suka menyusahkan orang lain. Aku tak layak jadi manusia. Aku dilahirkan didunia ni hanya menyakitkan hati orang lain.
Menangis didalam hati.
Apakah salah aku buat keputusan untuk diri aku sendiri ? Apakah salah aku berusaha untuk diri aku sendiri ? Dan apakah salah aku cuba untuk membahagiakan orang yang aku sayangi ? Salah kah aku buat keputusan begini ? Salah kah aku ?

Aku sayang pada mak,abah, abang,kakak, dan adik adik. Maaf andai aku bersalah . Dan aku memang bersalah pada mereka. Aku anak yang derhaka. Aku anak yang tak guna. Aku tak layak jadi anak.

Hurmmm maafkan efa :(

Dalam berapa hari ni semua orang macam tak nak tegur aku. Kalau marahkan aku. Hukum la aku. Marahlah aku puas puas sekuat hati korang. Korang nak bunuh aku pun boleh. Silakan bunuh aku. Aku sanggup mati kalau aku betul2 salah. Aku tak kuat.
Aku cuba kuatkan diri aku ni nak hadapi semua ni. Tapi kenapa aku ?

Maafkan efa :'(

Kalau lah efa boleh memeluk mak dan abah sekarang. Efa nak sangat peluk mak abah .
Kalau lah efa boleh membahagia mak abah. Efa nak sangat membahagiakan mak abah.
Tapi efa hanya manusia yang lemah dab selalu membuat kesilapan.
Efa mintak maaf kat mak dan abah. Efa bukan seperti mereka .... efa hanya menyusahkan mak abah je. Efa anak yang hina ;/



I'm not the best to you :'(
Wassalam

0 Comments:


Post a Comment