Bintang Bintang: sampai hati awak

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
00:48 | 1 Cloud(s)
sampai hati awak

  
saya sayang awak lebih dari segala2nya ... tapi
 awak layan saya mcm syer tak penah wujud dalam hidup awak ... 
tadi saya tanya awak .. awak masih sayangkan exGF awk yang dulu ker ? awak kate sikit .. biler saya tnye awk sayang syer tax .. awak pon ckp sikit2 ... jadi syer setaraf dgn ex awk lha eh ... sampai hati ! daa lha gmbar syer kat FB tuh .. bnyak syer tag at awak .. tpy awk tax LIKE pon ... gmbar ex awk yg awk LIKE , oke FINE .. syer tahu syer tax secantik dea , syer thu syer tax sempurna seperti dea ... syer daa cuba sedaya upaya nax ragut hati awk dari ex awk tuh ... syer tahu awk ditipu matimatian oleh ex awk tuh .. syer tax nax jadi mcm syer dulu .. cukup lha banyak kali org sakitkan hati syer ... saya stay sygkan awak , syer stay setiakan awk ... syer stay nakkan awak ... TOLONG ! jangan mintak putus ,kecuali syer yg mnx ... plish .... syer tax nax putus dgn awk ... saye tax nax berpisah dgn awk ... syer syg awk sgt2 .. syer tax kesah awk nax syg syer mcm mner pun .. insyallah syer akan berusaha untuk teruskan percintaan kiter sampai biler2 ...
saya nax jadikan cinta kiter seperti nabi muhammad dengan siti khadijah ,,, sayer teringin sangat nax jadikan cinta kiter seperti adam dan hawa yang bercinta didalam syurga ... betapa indahnya cinta itu pada diri syer ...
walaupon kiter masih muda .. sekurang2nyer kiter berdua berusaha menjadikan percintaan kiter seperti ini ... insyallah ... syer akan cube jadi terbaik untuk awak ....
JANJI !!!!

1 Comments:

Blogger xanders.co said...

be strong k ;)


Post a Comment