Bintang Bintang: Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita.

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
06:29 | 4 Cloud(s)
Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita.


assalamualaikum .. hai hari ini saya nak tunjuk kan cara edit saya pada http://dayahjelita.blogspot.com dan http://eienrazak.blogspot.com .. saya harap dorang suke dgn gmbar yg syer edit neh .. maaflah kalau cara edit saya neh .. kurang memuaskan ... kalau KALAH tak apa lah .. janji syer daa tunjuk kebolehan sye .. huhuh 

neh gambarnya : 
SEBELUM

SELEPAS

tak lawakan  ... oke ! gmbar neh kereta  kan ? huhuhu .. syer tngkap time pergi umah emk sedara saya kat kmpung bahagia,teluk intan,perak .. cantek kan kawasan dea .. biasa lha ! kawasan sawah ^^ ... simple jer sye edit .. tade yang istimewa pon .. saya edit dari PICASA , PICNIK ,dan PHOTOSCAPE .. saya harap kaka2 yg kat atas tuh suke kan gambar yang sye edit neh .. 
saya tak mintak menang pon .. yang penting suke dengan gambar neh .. ^^ kalau suka .. Alhamdulillah .. "terima kasih" 
jadi saya tagkan neh kat kawan saya Cik Puan Muda ^^ 
oklah itu saja .. 
sila tinggalkan komen korang kat bawah ni kalau tak keberatan .. kalau korang komen .. saya ucapkan TERIMA KASIH KAWANs ^^ 
assalamualaikum ^^ berjumpa lagi 

Labels:

4 Comments:

Blogger JemanKenzaki said...

hehe...naisss jgk. :P

Blogger kisah saya said...

chantek lah ...

Blogger aunieZ said...

gud luck :)

Blogger DaYaH JeLitA said...

thanks sudi join :)


Post a Comment