Bintang Bintang: ❥sayang korang

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
22:08 | 0 Cloud(s)
❥sayang korang

neh adalah orang yang sayang saya  
 neh abang yoke .. namer sebenar dea muhammad ikram .. saya sayang dea sbb dea slalu bagi nasiaht yang bernas kat saya .. law macam saya ader exam .. dea akan bagi nasihat . petua . doa2 yang bernas utk saya .. terima kasih abg ...
 neh azim azizi .. dulu saya mnat dea .. mnat sgt2 ... tpy dea tax mnat saya .. dea mnat kaka saya .. jady saya daa ada wan syahmi .. so ? daa anggap dea mcm abg daa
 neh abg azhar .. dea pon mcm abg yoke gax .. tpy dea neh agax gatai skit lha .. huhuhhu .. btw dea neh tinggi taw mcm sape2 je lha .. tpy betoi dea tinggi .. :p saya sayang dea :p

                                                      neh abg syapiq ... orang sporting kot ! the best bro .. :p

 neh abg ADAM .. abg neh daa kurang text dea .. biasa lha sjak suda ada awex .. berlagax skit .. tpy tahpe lha tax pnting .. tpy saya syang dea jugax ..
neh abg adan :p .. dea lha yang bntu saya lau time saya skit disekolah .. maklum lha doktor .. :p .. 
dea neh bek .. walaupon kawan2 saya kata dea lembut skit .. tpy bg saya dea oke .. 

dea orang suma neh saya sudah kenal dekat 1tahun lebih ada .. 3 tahun pon ada .. sayang abg2 ^^







0 Comments:


Post a Comment