Bintang Bintang: ❥ sayang korang

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
19:36 | 0 Cloud(s)
❥ sayang korang

hello :) hari ini saya akan menunjuk kan orang2 yg syg saya ❥
neh kaka adawiyah ... abg saya mnat dea tpy .. dea suda berpunya .. btw dea sgt cumell ^^

neh kaka leeya :) suka dea sbb dea cumell ! hihix pipi dea tembam .. suka-suka ^.-
neh kaka effy fira .. dea cantek an? dea mmg cantek :p saya suka dea ... gaya dea simple aja !

neh kaka linda .. dea neh kalakar juga :p daa lame tax text dea .. saya sayang dea 
neh kaka aina .. dah lame tax text dea .. tataw dea oke ker tax .. huhuhuh .. dea neh cumell taw .. 

neh kaka scha .. huhhu dea neh lg tembam org nye .. tpy bekk .. skunk dea daa kwen .. 
tax dapat tenok dea kwenn .. huhuhuh sdih sdih :'(



0 Comments:


Post a Comment