Bintang Bintang: i love you MOM !

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
09:26 | 0 Cloud(s)
i love you MOM !

assalamualaikum ,


18 tahun saya bersama dengannya ,
18 tahun saya dijaga olehnya
18 tahun saya dimanja olehnya ,
18 tahun saya disayangi olehnya ,
18 tahun saya masih mempunyainya .
terima kasih mak !

17/11/2013 1:04 a.m
masih tak tidur lagi , tak wish lagi birthday mak , sebab dah tetengah malam ,confirm la mak tidur ,kalau dia mesej pun bukan dia nak baca pun ,so wish kat blog dulu . esok pagi bangun tidur terus wish kat dia . oyeahhh "Selamat Hari Jadi mak " ermm mak mesti rindu epa kan , sebab dah seminggu lebih tak call mak ,tak bercakap dgn mak semua , haihhh rindu mak ouhh , nak call mak tapi credit takde ,fone pun takde ... erm sorry mom .. bukan epa mendiamkan diri ke apa . esok epa akan call k . janji . heww lambat lambat pun epa akan wish jugak . erm kita kejauhan ,susah :'(
epa tahu kalau epa dah terlalu rindukan mak , mak pun mesti rindukan epa saat tu . erm setiap masa akan teringatkan kat mak ,. seriously tak tipu .
sampai nak nangis pun ada . huhuhuhuh i'm really sorry mom , i hope you forgive me .
okay okay happy . taknak mak saya sesedih ,hihihi i love you gemok ....


tah gambar tahun bila la ni . hahahaha time time semua tembam ,yang paling tembam adalah mak saya ! dia tembamkan ? saya selalu perut dia ,bila saya terlalu geram sangat saya akan cubit semua lemak lemak yang ada pada dia , ye la geram la katakan . hihihi love you 
teringat lagi ,waktu kecik kecik , mak pernah rotan aiyfa sampai hancur bakul baju , penyangkut baju , punya la teruk dia marah aku time tu . biasa la budak pemalas macam aku ni memang senang kene marah ., padan muka aku -,- hahaha 
sekarang alhamdulillah la ada sikit sikit rajin , boleh la kot rajin .. bila dah berjauhan dengan mak ,satu perkara yang tak pernah berhenti dalam fikiran efa adalah perut dia . hahaha biasa la bila dekat je main je perut dia yang comel comel tu , then pipi dia buat uli uli tepung roti canai ,hahah geram ouh ... ermm rindunya kat mok efa ni ! 
efa ada belikan kasut yang agak special la untuk dia , sebab kalau on the phone dengan dia mesti dia ngadu pasal kaki dia ,kesian kaki dia ... sebab dah biasa sgt berendam kaki dengan air ,lagi lagi air kat perak motor kotor gila lagi la teruk kaki dia ....  i think ,kasut ni bagus untuk dia , buat dia hilang rasa sakit sakit kaki tu bila berjalan , nak tahu kasut apa ? flip flop la yang original tu .... yang bapak mahal tu , tapi alhamdulillah dapat murah lah dari taukey kasut yang skrg efa keje part time . hihihi , inshaallah dengan hadiah tu efa harap dia suka . huhuhuhuhu . amin ~

okay la itu je nak dicakapkan . love you :) 


cover cun dohh 
hahaha ,comel ... okay assalamualaikum :) 


0 Comments:


Post a Comment