Bintang Bintang: salah sendiri

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
06:34 | 0 Cloud(s)
salah sendiri

herm , okay ,hari aiyfa ada story baru ,pasal diri aiyfa sendiri , sape2 yang tahu FB aiyfa , korang akan tahu ape yang aiyfa tulis kat status fb aiyfa , nak tau? aiyfa tulis "saya tengah menangis" 
herm okay lha , ini adalah satu kesilapan yang telah aiyfa buat pada Hazman ,sehinggakan Hazman terkilan dengan aiyfa , hampir aiyfa berpisah dengan Hazman ,tapi aiyfa cube menjelaskan pada dia , dengan elok , dan alhamdulillah, dea sudi memaafkan aiyfa .. tapi aiyfa masih bersalah ngan dia , hurm .. 
"i'm so sorry sayang , saya tak tahu kenapa dengan saya , saya memperbodohkan awak , saya permainkan awak , saya sungguh bodoh , saya lansung tak hormat perasaan awak , tapi saya nak awak tahu , saya sangat sayangkan awak , saya tahu ape yang saya buat neh terlalu menyakitkan hati awak , saya tahu semua tuh , saye je yang bodoh terlalu percayakan kata2 manis orang selain awak , awak ...... saya cube memperbaikikan kesilapan saya pada awak , saya akan cube segala2nye , supaya awak dapat mempercayai saya sekali lagi , saya tahu memang sukar untuk awak mempercayai saya lagi , tapi saya akan usaha awak , saya kan daa ckap dengan awak , walau bagaimana pun keadaan awak , status awak , saya akan tetap setia pada awak , tapi tuh lha , erm .. saya ingat kata2 janji saya pada awak , tapi saya tak boleh melakukan nya ,insyallah saya akan cube sekali lagi , ini adalah peluang terakhir saya , kalau saya berbuat sebegini lagi , saya reda berpisah dengan awak , ape yang saya buat pada awak selama neh , saya rase kan diri saya neh sangat kejam , dan sungguh kejam , saya cube terbaik untuk awak , saya sayang kan awak ..... "
herm..
dan ini lagi satu yang buat aiyfa menangis adalah pada ary ahad 27/11/2011 ,aiyfa cube cari jalan nak berjumpa dengan Hazman , daa ade peluang daa , tapi ini lah nasib ,kitaorang berdua tak dapat berjumpa , sudah berapa minggu tak meet dengan hazman , aiyfa rindu sangat dengan dea , tapi , Orang tua2 cakap , kalau hari2 berjumpa jodoh nye untuk seketika aje , kalau asyik jarang berjumpa ,insyallah , jodohnye berpanjangan , walaupon aiyfa rindu sangat nak jumpa hazman ,terpaksa lha bersabar , mungkin ada hikmah disebalik nya ... sabar nye aiyfa oi ^^ 
okay lha kawan-kawan , nanty aiyfa akan update cerita yang lebih menarik lagi , 
mybe story tak berapa menarik , sebab story neh tentang perasaan aiyfa .. ^^ 
pada yang suke akan cerita neh , LIKE lha ye .. ^^
wassalam ~

Labels:

0 Comments:


Post a Comment