Bintang Bintang: terima kasih

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
22:49 | 0 Cloud(s)
terima kasih

today is myBIRTHDAY
assalamualaikum .. aiyfa nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada orang yang mengingati hari kelahiran aiyfa yang ke-16 tahun , walaupon tak dapat ape-ape dari sape2 , aiyfa cukup hepy sbb ramai yang wish kat aiyfa .. terima kasih <3 
setiap tahun aiyfa selalu bagi hadiah kat ayah , emak , abg , kakak , dan adik2 .. ^^ biler time bufday aiyfa korang sumer tak ingat .. is oke .. aiyfa tak amek hati , just bersedih ^^ 
tahun neh banyak dugaan yang aiyfa alami , macam2 . mintak2 lha pada tahun akan datang hidup aiyfa akan lebih bermakna ^^ 
"hepy bufday to me" 


http://www.smileycodes.info
aiyfa : "selamat hari jadi untuk saya"
yang paling spesial sekali , present dari myBUBU chan hazman hamzah (budak cute) hehehek xp
neh hadiah dea kasi kat saya
http://www.smileycodes.info 
this is spesial from you sayang  

sayang awak sangat-sangat .. saya tak tahu nak cakap mcm mner lagi .. video neh spesial sangat bg saya .. lagi-lagi dengar suara awak yang spesial tuh .. istimewa sangat lha awak ... seumur hidup saya ,tax penah lelaki buat sebegini kat saya .. hehehe :D sweet lha ...romantik sangat rasenye .. ^^
tak sabar nak date nan awak .. insyallah kalau saya dapat keizinan dari emak saya untuk keluar .. saya akan bagitahu ye sayang ? tak sabar ..SUMPAH ! hehehe xD
aduyai ,aiyfa tak tahu lah mcm mner nax balas segala yang awak lakukan tuk aiyfa .. buntu buntu .. terasa indah sekali hidup saya .. mcm mner lha kalau satu hari nanti kiter akan terpisah ? bnyak sangat kenangan manis dengan awak .. astaghfirullah halazim ... "aku telah jatuh cinta , jauhilah aku dari segala2 benda yang boleh menyesatkan aku ,Ya Allah .." amin~ 
oke lha ini lah cerita aiyfa hari ini untuk korang semua ... 
jangan lupa follow ye ,kalau lepas bace ^^ 
jgn risau .aiyfa akan follow korang ,bg jer LINK kat aiyfa oke ? ^^



Labels:

0 Comments:


Post a Comment