Bintang Bintang: diri gadis bertudung

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi... selamat datang.jangan lupa follow tau sayang.sayang sayang sayang ❤


owner

Contact Me

credits
07:36 | 0 Cloud(s)
diri gadis bertudung

http://www.smileycodes.info  assalamualaikum ... hai disini bernama Aiyfa Zainuddin ingin menisytiharkan menjadi seorang gadis yang single ^^ disini juga aiyfa ingin menisytiharkan bahawa hati sudah tertutup untuk lelaki..jadi awak-awak semua jangan lha berharap saya akan bercinta lagi , kalau berkawan tu buleh lha ... 
saya mengucapkan "Selamat Tinggal Awak"
walaupon saya sayangkan awak,tetapi saya ada hati dan perasaan,memang awak nampak saya senang diperbodohkan,tapi ingatlha saya tak sebodoh itu,tuh sebab mengambil keputusan putus dengan awak , saya cuba lupakan awak untuk selama-lamanya....ayouhhhh !saya takkan ambik tahu pasal awak lagi,banyak lagi bende yang buleh saya pikir,dari pikir awak baek pikir ayah saya ... werk :p ,,menyampah,g jauh-jauh dari hidup saya,saya tak memerlukan awak , saya memerlukan keluarga saya ,dorang lah satu-satunya keluarga yang saya ada,kalau dorang daa tak ada..mybe saya akan jadi gila, biar jadi gila tanpa ibu dan ayah,jangan jadi gila tanpa kmoo ! haiyoooo. ! 
hati untuk lelaki adalah dirimu ayah
hati untuk perempuan adalah ibu,
tanpa kamu disini  aku jadi hampa ^^
lupakan silelaki untuk selamanya 
http://www.smileycodes.infobyebye
mula menjadi "Diri Gadis Bertudung"
http://www.smileycodes.info wink~

Labels:

0 Comments:


Post a Comment